יש לי שיק של עמותה שחזר מסיבת אין כיסוי מספיק, רציתי לדעת מה הסיכויים להוציאו בהוצל"פ. מדובר על פחות מ10000 ש"ח.
אהוד שלום,
אינני יודעת מה הסיכויים שכן אינני יודעת מה מצבה הכלכלי של העמותה.
מכיוון שהשהיק הינו מתחת ל 10000 ש"ח אתה יכול לפתוח הליך במסלול המקוצר. פנה ללשכת ההוצל"פ הקרובה לביתך ושם ינחו אותך כיצד לפעול.
בברכה,
מאיה הדס, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה