שלום רב, לפניי מספר חודשים היה אצלי בעל עסק ששילמתי לו בצ'ק על סכום של 250 שקלים והשארתי את הצ'ק פתוח בהיסח דעת. בעל העסק שלח לי הודעה יום למחרת שהצ'ק אבד ועליי לבטל אותו. וכך עשיתי, ביטלתי את הצ'ק ורשמתי לו אחד חדש עם שמו המלא. היום קיבלתי הודעה שנעשה ניסיון למשוך את הצ'ק האבוד ושהוא לא נפדה וחזר. שאלותיי הן: האם אני נכנס לסיבוכים שיכולים להגיע עד לכדי הוצאה לפועל ? האם להגיש תלונה במשטרה שהצ'ק בוטל ונעשה ניסיון לפדות אותו?
שיק אסור לבטל אלא אם כן העסקא לא התקיימה.
בענינך אם תקבל תביעה מהוצאה לפועל על שיק בסך 250 שח תוכל להגיש התנגדות.
אם יש לך הוכחות ששילמת לאוחז השיק הראשון את החוב תוכל להזמין אותו לעדות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה