הגרוש בהליך פש"ר , נקבעה תוכנית תשלומים . לא משלם את המזונות באופן סדיר אלא אחת לחודשיים שלוש כאשר אני פונה לשופט. האם ניתן לבקש שיחייבו בהוראת קבע ? שישלמו מהקופה? או יבצעו עיקול על קציבת המזונות על מנת שאלו ישולמו בזמן?
את מתבקשת לפנות בכתב למנהל המיוחד והוא יכול לשלם מקופת הכינוס.
אם המנהל המיוחד לא עונה לך תגישי בקשה לתיק הפש"ר בבית המשפט המחוזי שבו מתנהל ההליך.
אם יש לך עו"ד תבקשי ממנו שיפעל בשמך
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה