שלום אני הגשתי בהוצאה לפועל בקשה לעיקולים נגד החייב. קיבלתי תשובה מהוצאה לפועל שהחייב מצוי בהליך חדלות פרעון ולפי כך אין להיענות לבקשה. מה אפשר לעשות? תודה מראש.
אתה נדרש להגיש תביעת חוב למנהח המיוחד.
כל חייב שנמצא בליך חדלות פרעון בית המשפט ממנה לו מנהל מיוחד וכל הנושים חייבים להגיש למנהל המיוחד את תביעת החוב.
לפי מס' תעודת הזהות של החייב אתה יכול לברר אצל כונס הנכסים הרשמי מיהו המנהל המיוחד של החייב שלך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה