קיבלתי מהעיריה הודעה על עיקול רכב בקשר לצק על סך 1200 שקל שחזר בשנת 87 . אציין שלא קיבלתי שום התראות או תזכורות לא מהעיריה או מהבנק . השאלה מה לעשות האם אצטרך לשלם גם ריבית והצמדה או רק את הקרן . יהאם אין שום חוק התיישונות לגבי זה . תודה על העזרה.
יוסי שלום
כעקרון יש התיישנות. יש לבדוק מתי נפתח תיק ההוצל"פ, לאן נשלחה האזהרה ולמי נמסרה ובהתאם לכך לגיש בקשה מתאימה.
שנה טובה,
מאיה הדס, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה