שלום רב, הבן שלי היה הולך למשפחתון ששייך למשרד התמ"ת, הבן שלי אמר שגננת סטרה לפניו. הלכתי לדבר עם הגננת והקלטתי את כול השיחה שהיא מסבירה לי שזה היה ליטוף ,ולא סטירה .אני אמרתי לה שאני לא מאמינה, והחלטנו להוציא אותו מהגן .ושאני דורשת להחזיר לי את הצ'יקים שהיא קיבלה ממני, יש לה 4 צ'יקים-מאי, יוני, יולי, אוגוסט. הגננת לא מחזירה לי את הצ'קים בגלל שהודעתי לה לא בזמן כמו שכתוב בחוזה היתי צריכה להודיע עד 01.05 ואני הודעתי לה ב-05.05 שאלה : האם אני יכולה לתבוע את הגננת וגם לבטל את הצ'יקים במקביל? תודה רבה מראש!
שלום לך,
לדעתי עליך לתבוע את הגננת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש מספר אפשרויות לגביית חוב. הגבייה בעיקר תלויה בגובה החוב, הערבויות, זהות החייב (תעסוקה, נכסים, גיל, מצב משפחתי, חובות נוספים) זמן החוב וכדומה.לאחר ניסיונות חוזרים שכשלו להידברות עם החיי...
המשך תשובה