שלום וברכה. בבית חדש בסוף הליכי הבנייה, התגלו סדקים באריחי הקרמיקה [חיפוי קירות] שבחדרי האמבט, 4 חדרי מקלחת. הקרמיקה [לא פורצלן] נקנתה מרשת ידועה שלה סניפים בכל הארץ. הסדקים הופיעו מס' ימים/שבועות לאחר סיום העבודה ובמספר רב של אריחים כך שכנראה איאלץ לפרק את כל חיפוי הקירות. שמאי מטעמה של הרשת הגיע והטיל את מלוא האשמה על בעל המקצוע שחיפה את הקירות. לטענתם, מכרו אלפי מ"ר מאותו מוצר ולא היו טענות. כ"כ אין קרמיקה נוספת מאותה סידרה, והם מוכנים לפצות אותי ב-5 מארזים מסידרה אחרת... ויש הבדל מה בין הסדרות. יש לציין כי אני הוא בעל הבית ובצעתי את הרכישות והבאתי את בעלי המקצוע ללא שום תיווך [קבלן, מפקח, או מנהל בנייה]!! מה עלי לעשות? תודה.
יובל שלום,
עליך להצטייד בחוות דעת מהנדס שתקבע מי האשם (הספק או הרצף או שניהם) ולאחר מכן לפנות בדין ודברים לגורם/גורמים הרלבנטיים.
בברכה,
אברהם שלו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד אלפסי ושות`
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי הליקויים שמחייבים טיפול, אכן יש לפנות למהנדס שיערוך בדק בית בדירתך, אם אכן קיימים ליקויים והקבלן מסרב לתקנם או מתקן באופן לא ראוי בצורה "קוסמטית" בלבד מבלי לתת פתרון אמיתי לבעיה, אכן יש ...
המשך תשובה