שלום, לפני כשנתיים קיבלתי לידי בית קרקע שנרכש מקבלן. בבית התגלו ליקויים רבים (וממשיכים להתגלות עם הזמן) בשורה התחתונה, הקבלן מבצע תיקונים חובבניים או במקרים רבים לא מבצע כלל. לאחר כל פנייה שלי אליו במייל/מכתב מתקבלת תשובה ברוח של מרבית הליקויים טופלו נתאם איתכם מועדים נוספים וזאת מבלי כל פירוט לליקויים שבכוונתם לטפל. האם מומלץ פשוט לאפשר להם להגיע ולהמשיך "למרוח" את הזמן או שזכותי לדרוש פירוט של מה שהם מתכוונים לבצע? ברור לי שהם מנסים ליצור מצב של עמימות בכדי להקשות עלי בהתקדמות להגשת תביעה תודה
הנך מוזמנת להתקשר עמי טלפונית ואנסה לייעץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אנחנו מניחים שהחשש הזה התגבר לנוכח מקרי הקריסות הרבים שאנחנו רואים באמצעי התקשורת. כל מקרה צריך להיבחן לגופו, במיוחד במקום שבו מדובר בדירות ישנות ולא חדשות מקבלן. בירור אחריות בהשכרת דירה לשוכר בבניין...
המשך תשובה