שלום, מדובר בדירה חדשה מקבלן כאשר יש רטיבות בתקרה בסלון בדיוק מתחת למקלחת של הדירה מעל. הדירה מעל היא בבעלות הקבלן ומושכרת כרגע. הקבלן ״לוקח את הזמן״ בטיפול בבעיה וגם טוען שהשוכר עושה לו בעיות ולא מאפשר לו להיכנס לדירה וכ"ו. השאלה שלי היא מה אפשר לעשות מבחינה משפטית כאשר יש רטיבות עם מים מטפטפים בסלון, כדי להכריח את הדייר השוכר מעליי להכניס בעל מקצוע לטפל בבעיה וגם לגרום לו לא להשתמש בינתיים במקלחת הזו (יש לו עוד 3 אחרות בדירה). האם יש דרך לטפל בצורה משפטית מהירה לפני ערב חג הפסח? כמה זמן אני צריך לתת לקבלן כדי לטפל בבעיה? האם זה עניין של ימים?
אין להתעכב . יש לפעול מוקדם ככל הניתן
הנך מוזמן להתקשר ואייעץ כיצד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד אלפסי ושות`
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב דנה, לאור התיקונים שבוצעו בדירה במשך שנים על ידי הקבלן אשר לא הביאו לפתרון הבעיה, ולאור זאת כי תקופת האחריות מתארכת מיום התיקונים בפועל, כמו כן לאור רשלנות הקבלן בביצוע התיקונים, ניתן יהיה ...
המשך תשובה