שלום, סבי נולד בשנת 1930 בפולין (אנני זוכר כרגע באיזה עיר) עלה בשנת 1938 מפולין לישראל. ושירת בצה"ל. האם יש טעם לנסות לבקש אזרחות/דרכון? תודה
שלום,
מומלץ לפנות בשלב ראשון לצה"ל בבקשת אישור על אי שירותו של סבך עובר ליום 19.01.1951. עם קבלת האישור ניתן יהיה לבדוק אם מצבך טוב אם לאו.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, הריבון הפולני מצפה ממך שתודיעי לו על כל שינוי במעמדך האישי, ללא קשר להליך חידוש הדרכון. יכול לקרות, וגם קרה, שבבואו של אדם לחדש את דרכונו או נשאל אודות שינויים במעמדו האישי ואז, אם חלו ש...
המשך תשובה