אבי נולד בפולין ב 1913, עלה לארץ ב1949, נפטר ב1980. אני יליד הארץ. 1953. לא שירת בצבא כלשהו. האם אני וילדי זכאים לאזרחות פולנית. אם כן מה הפרוצדורה והעלויות תודה מראש.
שלום משה,
הייתי מציע להעביר את המשך בירור עניינך הפרטני לערוץ היעוץ האישי, שכן שאלותיך חורגות מגבולות הפורום.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מירי, השאלה מתי בדיוק נולדה אמך. אם ביום 19.01.1951 טרם מלאו לה 18 שנה קמה לך ולילדייך, לפי תיאורך, זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית בהורשה, אם אבי אמך לא שירת בצה"ל לפני 19.01.1951 ובכפוף ל...
המשך תשובה