שלום רב..סבי ז"ל מצד אימי יליד לודג' בשנת 1919. הוא עלה עם משפחתו בשנת 1925. היה חבר הגנה וגוייס לבריגדה היהודית ע"י הצבא הבריטי. נהרג במלחמת העצמאות ב-15.5.48.. האם אימי ולפיכך אני זכאים לאזרחות פולנית כצאצאיו? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, מתיאורך עולה שסבתך היתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל. לפי הדין הפולני היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית בנסיבות שתוארו ולכן לא קמה לך, לצערי, זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנ...
המשך תשובה