שלום, סבי יליד אסטוניה שעלה לארץ בשנת 39' בגיל 19. הבנתי שהאזרחות ניתנת על בסיס קשר דם אך לא ניתן לקבל אותה מבלי לוותר על האזרחות הקיימת. האם אני זכאית לאזרחות זו והאם עלי לוותר על אזרחותי הישראלית? בתודה מראש , מירב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, התשובה לשאלתך שלילית. מתיאורך ניתן להבין שסבך הוא אזרח מכח שהות בליטא ואוזרח בה אחרי שזכתה לעצמאותה המחודשת. אתה עצמך נולדת בברית המועצות וכך גם הוריך. סבך וסבתך נולדו לפי דבריך באוקראינה ומכא...
המשך תשובה