שלום רב סבתי עלתה לארץ בשנות העשרים של המאה הקודמת. בידנו הדרכון הפולני שלה האם ניתן לקבל על סמך זה (לנכדים) אזרחות פולנית ? יריב לוי
שלום רב,
אם אני מבין נכון הרי סבתך הגיע ליום 19.01.1951 כשהיא בגירה ואזרחית ישראל.
בנסיבות אלה היא איבדה את אזרחותה הפולנית ולא תוכלו לאשרר את אזרחותכם דרכה.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, מתיאורך עולה שסבתך היתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל. לפי הדין הפולני היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית בנסיבות שתוארו ולכן לא קמה לך, לצערי, זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנ...
המשך תשובה