שלום, אני נולדתי בבלורוסיה, עליתי לארץ בגיל 12 עם הורים. הורים ויתרו על האזרחות לפני עליה ב1990. האם אני יכול לקבל או לבקש האזרחות בלורוסית? תודה
שלום,
פורום זה עוסק באזרחויות פולין והבלטיות בפרט, והאיחוד האירופי בכלל.
בלארוס אינה נמנית לפי שעה על חברות האיחוד האירופי ולכן פורום זה אינו המקום הראוי לבירור הסוגיה שהעלית.
עמך הסליחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, עם כל הצער על פרידתכם אינני חושב שקמה לפולנים עילה לשלילת אזרחותך שכן האזרחות לא ניתנה לך על תנאי. מכאן שככל שאת אזרחית פולין גם ילדך יהיה זכאי לאשרור אזרחותו הפולנית, אם תגישי בקשה כזאת....
המשך תשובה