שמי שולמית, אני בת 50, עליתי לארץ בהיותי בת 15 מארגנטינה, עם דרכון ארגנטינאי. האם מעצם היותו ילידת ארגנטינה אני אזרחית או שהייתי אמורה מתישהו לעשות "אזרחות" בשגרירות ארגנטינה?
שלום שולמית,
את אמורה לאשרר את אזרחותך בשגרירות. הביאי בחשבון את העובדה שבאופן מוצהר ארגנטינה אינה מכירה בכפל אזרחות ועל כן יכול ויתעוררו קשיים.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, ככל הידוע לי נכון להיום אוקראינה עדיין אינה מכירה בכפל אזרחות. הכי טוב יהיה לברר את עניינך מול המחלקה הקונסולרית בשגרירות אוקראינה. שבוע טוב....
המשך תשובה