שמי שולמית, אני בת 50, עליתי לארץ בהיותי בת 15 מארגנטינה, עם דרכון ארגנטינאי. האם מעצם היותו ילידת ארגנטינה אני אזרחית או שהייתי אמורה מתישהו לעשות "אזרחות" בשגרירות ארגנטינה?
שלום שולמית,
את אמורה לאשרר את אזרחותך בשגרירות. הביאי בחשבון את העובדה שבאופן מוצהר ארגנטינה אינה מכירה בכפל אזרחות ועל כן יכול ויתעוררו קשיים.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, משאלתך לא ברור לי האם אזרחותך אושררה או עדיין לא והאם בידייך תעודת הלידה הפולנית שלך או שתעודת הלידה הישראלית שלך טרם שועתקה בפולין. יכול ותרצי לפנות אלי בייעוץ אישי לשם בירור יותר מעמיק ש...
המשך תשובה