שלום בנותי ואימן קבלו אזרחות פולנית הילדות בנות 12 ו14 מאחר שאנחנו (ההורים) לא נשואים, בכדי להוציא את הדרכון עלינו לגשת לשגרירות ולהסתבך עם טפסים האם חשוב להוציא גם דרכון? הרי אזרח תמיד יכול להוציא דרכון בעת הצורך? משה
טוב תעשו אם תסדרו את עניין הדרכון לבנותיכם בהיותן קטינות.
אחרת כמות הניירת שתתבקשו להפיק תהיה גדולה יותר.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דור, מתיאורך עולה שבמועד הקובע 19.01.1951 הסבתא הייתה אשה, בגירה, ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה היא איבדה באותו מועד את אזרחותה הפולנית וכידוע אדם אינו יכול להעביר לצאצאיו את אשר אבד לו עצמו. לא נ...
המשך תשובה