שלום, 1. סבא שלי נולד בפולין ( 1903 טורקה אז אוסטרו הונגריה ) ולא שירת בצבא אלא בגדוד העבודה. 2. אני נולדתי לאחר 1951 בישראל. 3. אבי נולד בישראל ושירת בצבא. האם ניתן להוציא אזרחות פולנית?
שלום,
בכדי להשיב לך תשובה מושכלת הייתי מציע כי תפנה/י אלי בייעוץ אישי.
כך נוכל לקיים בירור מעמיק של זכאותך וסיכוייך.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לאורי שלום, מפנייתך לא ברור אם סבך המשיך להתגורר בפולין עד מותו או היגר ממנה בשלב כלשהו בחייו. אם עלה ארצה יש להבין אימתי עלה, בטרם ניתן יהיה להתחיל בכלל להשיב על שאלתך. תודה....
המשך תשובה