שלם רב, האם יש צורך להביא את הילדים (מעל גיל 5) לפגישה בשגרירות או שניתן בטופס להוצאת הדרכון למלא על ויתור בחתימת שני ההורים? תודה
שלום,
למיטבה ידיעתי ילדים מעל גיל 5 חייבים להיות נוכחים אישית בעת הגשת בקשה לדרכון עבורם שכן הדרכון הוא ביומטרי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, השאלה המרכזית בעניינך היא מי במשפחתך היה אזרח לטבי טרם סיפוח לטביה לבריה"מ ביום 17.06.1940. בהליך של אשרור אזרחות לטבית בהורשה לא נדרשת ידיעת השפה או כל דבר אחר, זולת הוכחת השורשים הלטבים. ...
המשך תשובה