שלום רב, אודה על תשובתך,עלית לארץ לפני כ15 שנים דרך פרוייקט נעל"ה מאוקראינה . מכיוון שגילי היה 15 , עליתי עם תעודת מעבר ולא דרכון . לאחר כ3 שנים קיבלתי אזרחות ישראלית והתגייסתי לצהל . לא ביטלתי את האזרחות אוקראינית עד היום. כיום אני רוצה לנסוע לבקר את הוריי באוקראינה אך פוחדת כי לא יתנו לי לצאת עד שאבטל את האזרחות.ברשותי רק דרקון ישראלי . מה אלי לעשות? תודה.
עלייך להכנס לאוקראינה עם דרכונך הישראלי. בדרך זו לשלטונות בקורת הגבולות לא תהיה כל דרך לדעת כי היית ואולי את עדיין אזרחית אוקראינית.
מבחינתם את אזרחית ישראל ותו לא.
דרך צלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום הילי, בפנייתך חסרים פרטים מהותיים כגון מתי והיכן בדיוק נולדו סבך וסבתך, מתי עלו ארצה ועוד ועוד ועל כן לא ניתן להשיב תשובה מושכלת על שאלתך כפי שנוסחה. את מוזמנת ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ ...
המשך תשובה