סבתי נולדה בפולין (סטרי, כיום באוקראינה) ב- 1924. לא שירתה כמובן בצה"ל. אבי נולד בורוצלב ב- 1953. שירת בצה"ל. עלו לארץ בשנת 1957. האם מי מהם זכאי לדרכון פולני? תודה
.png)
שלום אסף,
מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית, בכפוף ליכולת ההוכחה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום יוני, מתיאורך עולה שבמועד הקובע 19.01.1951 הסבתא הייתה אשה, בגירה, ואזרחית ישראל ובנסיבות אלה היא איבדה באותו מועד את אזרחותה הפולנית וכידוע אדם אינו יכול להעביר לצאצאיו את אשר אבד לו עצמו. צר ...
המשך תשובה