הורי כמו גם סבתי, נולדו בפולין. אבי שרת בזמן המלחמה בצבא הפולני.ולאחר שזה חוסל- בצבא הרוסי. הורי עלו ארצה ב1948 אך סבתי נשארה בפולין עד יום מותה ב1976. האם אני זכאי לאזרחות פולנית ומה משכם הצפוי של ההליכים. תודה משה
עניינך מורכב מכדי שאוכל להשיב לך במסגרת הפורום. בנוסף לכך חסרים פרטים.
אתה מוזמן לפנות אלי תחת הלשונית "יעוץ אישי" או בטלפון לשם הבהרת עניינך.
עמך הסליחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, מדובר באישור צבאי המתייחס לגבר שנולד בפולין ושביום 15.05.1948 היה בגיר ואזרח ישראל. יהיה צורך להראות באמצעות האישור הצבאי, שבין אותו מועד לבין 19.01.1951 לא היה מוכר לצה"ל. תודה. ...
המשך תשובה