אבי נולד בפולין ובגיל 4 הוא והוריו עלו לארץ ( בשנת 1933). האם הוא זכאי לאזרחות פולנית? מישהו אמר לנו שמשום שאבי במהלך השנים שירת בצה"ל הוא איבד את הזכות לאזרחות. האם זה נכון? כמובן שמבחינתנו חשוב לדעת האם אנחנו ( דור שני) זכאים לאזרחות? ומה לגבי ילדינו ( דור שלישי)? בתודה, נאוה
אביך איבד את אזרחותו הפולנית רק אם שירת הצה"ל לפני 19.01.1951.
אם אזרחותו לא אבדה הרי שלפי עקרון זכות הדם האזרחות עוברת בהורשה לדורות הבאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רבקה, פנייתך כללית מדי ולא ניתן להשיב לך תשובה תמציתית בפורום. אציע לך לפנות אלי ביעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך. תודה....
המשך תשובה