שלום, יש לי אזרחות אמריקאית ואזרחות ישראלית. (אמריקאית כי נולדתי שם). הייתי רוצה להוציא אזרחות פולנית-אמא שלי נולדה שם ואח שלי הצליח להשיג כבר. האם זה אפשרי שיהיו לי שלוש אזרחויות? כיצד בודקים זאת? תודה רבה.
שלום ליאת,
למיטב ידיעתי אין כל בעיה מיוחדת בפולין באשר לריבוי אזרחויות.
אם אחיך עבר את התהליך בהצלחה לא צפויות לך, לכאורה, בעיות מיוחדות.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום, במקרה שתיארת אמך הייתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל ועל כן איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית. מכאן שאזרחות שאבדה אינה ניתנת להורשה. צר לי....
המשך תשובה