שלום, לי יש אזרחות אסטונית ולבן זוגי אזרחות פולנית. אנחנו לא נשואים. נולדה לנו תינוקת היום היא בת 8 חודשים. האם היא יכולה לקבל אוטומטית דרכון זר ואיזה יותר פשוט ומהיר מבחינה בירוקרטית להוציא? ומה השלבים שצריך לעשות? תודה!
.png)
שלום איילת,
פנית אלי גם בייעוץ אישי וניסיתי לחזור אלייך במספר שצורף לפניה ללא הצלחה.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, ראשית, אם הסבתא רבא נולדה בוילנה וברחה לרוסיה בשנת 1917 הרי הייתה אזרחית האימפריה הצארית ולא ליטא. מכאן שאין לדבר בעניינך על אזרחות ליטאית כלל. תודה....
המשך תשובה