היי, סבתא שלי ז"ל נולדה בלטביה ויש לי את הדרכון\ת.ז שלה עדיין. הוריי נולדו בארץ. האם אני יכול להיות זכאי לדרכון? תודה מראש.
שלום דרור,
לפני שאשיבך יהיה צורך לברר מתי נולדה סבתך, מתי עזבה את לטביה ומה היה מעמדה שם טרם עזיבתה: אזרחית לטבית, אזרחית זרה או חסרת אזרחות.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום איתן, אם הסבתא נולדה בוילנה בשנת 1923 הרי הייתה אזרחית פולין ולא ליטא. אם התאזרחה בבריה"מ לאחר המלחמה ולפני 19.01.1951 הרי איבדה את אזרחותה הפולנית במעשה זה. צר לי....
המשך תשובה