היי, סבתא שלי ז"ל נולדה בלטביה ויש לי את הדרכון\ת.ז שלה עדיין. הוריי נולדו בארץ. האם אני יכול להיות זכאי לדרכון? תודה מראש.
שלום דרור,
לפני שאשיבך יהיה צורך לברר מתי נולדה סבתך, מתי עזבה את לטביה ומה היה מעמדה שם טרם עזיבתה: אזרחית לטבית, אזרחית זרה או חסרת אזרחות.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דריה, אביך הוא הדור הקודם לך בזכאות ולכן יהיה עליו להיות חלק מן העניין, בהנחה שהוא בחיים. כמובן כל התעודות הציבוריות המוגשות ללטבים צריכות לשאת אפוסטיל משרד החוץ על המסמך עצמו וכיו כן להיות מ...
המשך תשובה