סבא שלי נולד בורשה ב-1900,סבתא שלי גם נולדה בפולין בשנת 1903 בעיירה רוז'אן. הם ברחו לרוסיה בשנת 1914כשפרצה מלחמת העולם הראשונה.
שלום,
סבך נולד שנה לפני המועד שפטר אותו מגיוס לצבא פולין. מלבד זאת, סבך וסבתך נולדו ועזבו ארבע שנים לפני כינון הרפובליקה השניה של פולין ומשכך אין לדבר בעניינך על אזרחות פולנית כלל מאחר ולא היו אזרחי פולין כאשר עזבו לרוסיה.
צר לי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לך, ככל הנראה קמה לך זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית. אציע לך לפנות אלי בלשונית הייעוץ האישי לבירור עומק של עניינך. תודה....
המשך תשובה