שלום רב, סבי נולד בפולין ב1912 וסבתי ב1928. למיטב ידיעתי סבי לא שירת בצבא לא בפולין ולא בארץ. הנ"ל עלו לארץ בסביבות 1948. לצערי חוץ מכמה פרטים, אין לי הוכחות, תעודות לידה וכו. רק תאריכים. אין לי אפילו מסמך אחד. יש מה לעשות?
כשאדם נולד, חי ונפטר יש לו מנהג משונה להשאיר אחריו שרידים רישומיים כאלה ואחרים. לפיכך, ומבלי לדעת את עניינך הפרטי, אוכל לומר שברמת העיקרון יש גם יש מה לעשות.
לשם בירור פרטני של עניינך מומלץ לפנות אלי בלשונית "יעוץ אישי" על מנת שנוכל לברר פרטים לעומקו של עניין.
תודה,
רון כהנא, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גידי, ישנן פעולות מקדימות מסוימות שיהיה צורך לבצע בכדי לבדוק את סיכוייך להצליח בתהליך. אציע לך לפנות אלי בייעוץ אישי על מנת לברר את עניינך לעומקו. יום נעים ותודה....
המשך תשובה