שלום האם צריך לעבור את כל הפרוצדורה בחידוש דרכון? ומה עליי לעשות על מנת לעשות דרכון גרמני לילדיי? תודה מראש.
שלום רב,
בעת בקשה ראשונה להנפקת דרכון כמו גם בבקשות לחידוש דרכון, חייבים להציג את כל המסמכים הרלוונטיים במקור (אין אפשרות להארכת דרכונים).
לפיכך עליך להגיש את הבקשה עם כל המסמכים הרלוונטים כפי שהגשת בזמנו.
לעניין הוצאת אזריחות עבור הילדים - שוב אותו הנוהל - המצאת מסמכים כגון תעודת נישואים שלך ותעודות לידה דו לשוניות.
לקבלת עזרה צרי קשר.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, רצוי להיעזר בעו"ד, ברם זו לא חובה. יש להוכיח את העץ המשפחתי שלך באמצעות תעודות מתורגמות. מספר התיק של דודך יסייע להוכחת הקשר הבסיסי. בברכה, איוה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה