נשוי לשוויצרית. 4 שנים מוגדר תושב חוקי. מה יקרה כעת? אגב, אני בגיל 65 ומקבל פנסיה של 140 פרנק. ויש עוד לומר כחשד שאשתי פעלה וזייפה חתימה שלי ביחד עם חבר שלה, מבצעת מעשה מרמה להשגת נכות פסיכיאטרית ומנסה למגר אותי משוויץ כדי למנוע נקמה שלי לפלילים שביצעה כלפי השלטונות וגם בשיתוף רופא לתשלומים פיקטיביים.
שלום רב,
זהו פורום לעניין אזרחות גרמנית ואוסטרית.
מציעה לך לפנות לעו"ד מקומי.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אחרי מספר שנות נישואין וחיים בגרמניה זה אמור להקנות לך. מציעה לך לשכור שירותים של עו"ד מקומי. בהצלחה! איוה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה