שלום רב, ברשותי כרגע 2 אזרחויות - אזרחות ישראלית (מלידה) ואזרחות קנדית (קבלתי לפני שנתיים לאחר שהות בת 7 שנים בקנדה). לאחרונה נודע לי שבאפשרותי לקבל דרכון גרמני (לפי תקנה 116.2). האם תהיה לי אפשרות להחזיק ב-3 אזרחויות? האם אצטרך לוותר על אחת האזרחויות לצורך קבלת הדרכון הגרמני? תודה רבה והמשך יום נעים.
.jpg)
שלום רב
ככל שקנדה מאפשר להחזיק בשלושה אזרחויות אזי התשובה חיובית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אם יש הוכחה לאזרחות או ידוע שסבא רבה היה גרמני (אפילו ללא מסמכים בשלב זה) אזי יש זכאות, ככל הנראה. צרי קשר בפרטי להמשך הבדיקה. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה