שלום רב, אמי ואני הוצאנו אזרחות גרמנית בשנת 2004. אח שלי וילדיו רוצים להוציא עכשיו אזרחות. בטופס Application A סעיף 6: אח שלי מוציא על הסבים והילדים שלו על אמא שלי (סבתא שלהם) או שגם אח שלי מוציא על אמא שלי והילדים שלו על אבא שלהם? אני לא מבין מה לסמן באופציות שיש שם. אשמח מאוד לעזרתך. תודה רבה
.jpg)
צור קשר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל הנראה הזכאות היא לאזרחות פולנית. עצם העובדה שנולדים בגרמניה אינה מאפשרת אוטומטית לקבל אזרחות גרמנית. בברכה, איווה אשכנזי, עו,ד...
המשך תשובה