שלום. אני בעלת אזרחות ודרכון גרמני (בעלי לא). שאלתי היא האם הזכות עוברת אוטומטית לבני ושמורה לו או שעלי לפנות לשגירות גרמניה בבקשות וטפסים חדשים. האם יש צורך להנפיק עבורו דרכון כעת או שאפשר להנפיק כשהוא יזדקק לו בעתיד. תודה רבה.
הואיל והיית אזרחית לפני לידת בנך, הרי שהוא נולד כבעל אזרחות גרמנית.
תוכלי לבקש עבורו דרכון בכל עת, תצטרכי להציג: הוכחה לאזרחות שלך, תעודת נישואין, תעדת לידה והסכמת בעלך על גבי טופס הבקשה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שהנכם סבורים שסבתכם הינה בעלת אזרחות גרמנית ולא פולנית, הנני יכולה לנסות ולאתר מסמכים המוכיחים זאת בארכיונים הגרמניים. איו זה מתפקידה של השגרירות לעשות זאת. צרו קשר בפרטי. בברכה, איוו...
המשך תשובה