שלום רב. אני יליד 1948. נולדתי בעיר WAIDEN שבבווריה גרמניה. הורי לא היו בעלי אזרחות גרמנית ולפני המלחמה התגוררו בפולין. גרתי בגרמניה שנה ואחר כך עלינו ארצה. לציין שיש לי תעודת לידה גרמנית. ברצוני לשאול באם אני זכאי לאזרחות גרמנית ? בתודה מראש
לצערי הואיל והוריך לא היו אזרחים, גם אתה אינך זכאי לאזרחות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ניתן לנסות ולאתר את התיק לפי שמות המשפחה או לפי מכתבים שהם קיבלו מהרשות הגרמנית. צרו קשר בפרטי ואסייע. בברכה, איוה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה