שלום רב! פציעתי בעבודה הוכרה כתאונת עבודה, ונקבעו לי 15% נכות. בשלושה חודשים שקדמו לפציעה, הייתי בחל"ת. על פי מה מבוצע חישוב השכר במצב זה?
היי מיכה,
באופן עקרוני, אם עבדת לפני כן וקיבלת שכר מלא, תוכל להמציא אישורים לתקופת החל"ת והחישוב ייעשה כאילו קיבלת שכר מלא לתקופה זו.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום פרידה, במידה ואת סבורה שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין מחלת העור, בתור התחלה , ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. נשמע לעמוד לשירותך, אורן מעוז , עו"ד ביטוח לאומי - מחלו...
המשך תשובה