שלום לאור מס יורשים הטאבו חילק את הנכס ל-36/36 לאור השתלשלות יכולת ורצון המורישים ונקודת מוצא עליונה אני מחזיק היום 35/36 מהחלקים כאשר חלק אחד בחזקת אחותי שוויו כ27000 כאשר היא רוצה 100.000 ולא תישאר שותפה אני מעוניין בנכס ובחלקה לאור מצבי הכלכלי מעט קשה לי לשכור עורך דין אני מעוניין להגיש פרוק שיתוף / או כול המלצה תיתקבל השאלה**היכן ניתן להשיג טפסים לפירוק שיתוף? האים יש להם שם מס טופס? והאם אני מגיש את התביעה בבית משפט לעינייני משפחה באזור מגוריי
נא פנה לפורום מקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לורה שלום מאוד מאוד צריך להקפיד על תקנון ומדיניות הגנת הפרטיות באתרי אינטרנט כפרט כאשר את מתכוונת לאפשר לאחרים לעלות תמונות של מוצרים לאתר האינטרנט שלך. חשוב כבר מרגע העלתו לעשות תקנון שמתאים לצרכי ה...
המשך תשובה