כמדי שנה גם השנה אני מקים סוכה ברחבת כיבוי עלי לציין שאני משאיר מקום לרכב חרום מהן הסנקציות שיופעלו כלפי אם אחד השכנים התלונן למשטרה בעילום שם עלי לציין שאני מפרק את הסוכה בגמר החג והיא זמנית מה אומר החוק ? ומה עלי לעשות ? בסך הכל זה חג שכל עם ישראל בונה סוכה על מדרכות וכדו תוך סיכון חיי אדם שצריכים לרדת לכביש האם המשטרה /יכולה לחייב אותי לפרק את הסוכה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאף הינה מחיבת ואולם דייר שחש כי נפגע יכול לעתור לבית משפט על מנת שיכריע בענין ואולי התוצאה בסוף תהיה קביעה של זמני פתיחה וסגירה. לגבי השאלה השניה- ייתכן שכן. אין לי תשובה וודאית. צריך לציין כי אין ...
המשך תשובה