שלום אנו גרים בבניין משותף 1. השכן בדירה העליונה שם את רכבו שלא נוסע וללא רישיון בכניסה לבניין ונושא זה מקשה על הניסה לבניין ולא ניתן להיכנס בצורה נוחה נשאר מעבר צר שעגלה לא עוברת בו מה עושים במקרה זה ? 2. בנוסף הכניסה להניין עוברת דרך השביל הראשי ובגינה ששייכת לו והיא ממש מוזנחת ולא מסודרת וזה נראה זוועה מה עושים במצ"ב זה ?
גינתו הרי שכל עוד לא מדובר במפגע של ממש הרי שלא ניתן לחייב את בעל הגינה לגנדרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לשיחה עימו אחרת זה עלול להוות האזנת סתר. אסור לך לצלם דלת כניסה של השכן. יתירה מכך, מצלמה כזו לא תסייע לך ממילא להוכיח לבית משפט כי הרעש הוא בלתי חוקי ומה שצריך למטרה זו זה חוות דעת מומחה אקוסטיקה שכו...
המשך תשובה