לאחרונה נתגלתה נזילה בארון כיבוי אש. הנזילה זולגת לדירה נוספת. הוזמנו 2 אינסטלטורים מחברת הביטוח שקבעו כי הנזילה מגיעה מהדירה מעל (קיים מסמך מחברת הביטוח). הדיירת מהדירה הנ"ל הזמינה אינסטלטור מטעמה שטוען כי הנזילה לא מגיעה מהדירה אך לא הסכים לספק לה מסמך. בינתיים הדייר הנוסף שנפגע מהנזילה מאיים לתבוע את הוועד. נעשתה פנייה לתרבות הדיור שאלו הבטיחו לשלוח מהנדס שיקבע מאיפה הנזילה אבל זה לוקח לא מעט זמן. חשוב לציין כי אין שיתוף פעולה מצד 2 הדיירים הללו ולמרות כל המאמצים שאנו עושים (ימי עבודה וכו..) עדיין שניהם מתעקשים כי הוועד מחוייב לטפל בנושא. האם אנו חברי הוועד יכולים באיזו שהיא צורה לקבל החזרים על ימי העבודה שלנו?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נגרם לך או לשכן אחר נזק או מטרד ואם אינו פועל כך הרי שקיימת לכאורה עילת תביעה כנגדו. בכל שאלה נוספת תוכל לצור קשר גם טלפוני ...
המשך תשובה