אני גר בקומת קרקע וכן מעליי בנה מחסן שהוא בסביבות ה 40 שנה ללא היתר ולא רוצה להרוס אותו ומחסן נימצא בשטח שהותר לי לבניה . הוא טוען שזה חוק התיישנות ולא רוצה להרוס את המחסן מה ניתן לעשות? נישמח לתשובה בנושא תודה
התיישנות וניתן להגיש תביעה במספר עילות נפרדות לרבות נזיקיות. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעיין. העיון הוא רק בנוכחות נציג ועד הבית. אין לקחת מסמכים מהתיק. עורך הדין רשאי לצלם איזה מסמך שהוא רוצה, אבל זאת על חשבונו ורק בנוכחות נציג ועד. ...
המשך תשובה