אני גר בקומת קרקע וכן מעליי בנה מחסן שהוא בסביבות ה 40 שנה ללא היתר ולא רוצה להרוס אותו ומחסן נימצא בשטח שהותר לי לבניה . הוא טוען שזה חוק התיישנות ולא רוצה להרוס את המחסן מה ניתן לעשות? נישמח לתשובה בנושא תודה
התיישנות וניתן להגיש תביעה במספר עילות נפרדות לרבות נזיקיות. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דין שאסר על דייר לעשן. ראשית צריך להנפיק לשכן באמצעות עוד מכתב התראה אחרון. למטרה זו כדאי לפנות ולהיפגש עם עו"ד אצלו במשרד. ...
המשך תשובה