לעורך הדין פרץ שלום רב: אני גרה בבנין משותף שעומד בראשו וועד כבר למעלה מ20 שנה . השליטה שלו היא בלעדית לא יודעים מה הוא עושה עם הכסף , אין אספות דיירים, אין פרוטוקולים, לא ידוע אם הוא בכלל משלם דמי וועד בעצמו. הוא העלה את דמי הוועד לבד והבעיה העיקרית שכשדורשים ממנו לעשות משהו כמו ריסוס נגד יתושים אז הוא לא עושה וכשרוצים שהוא יטפל בחדירת מי גשמים מהקיר המשותף ששייך לוועד אז תמיד הוא אומר שאין מספיק כסף וחוץ מלדפוק על דלתות השכנים ולדרוש בתוקפנות תשלום לוועד הוא לא עושה כלום בנין במצב מוזנח מה עושים למי אפשר לפנות ולהתלוננן. תודה , גלי
אציע כי תפגשו עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה באמצעות עו"ד וזאת אך ורק למרעיש ולא לבעל הדירה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה