שלום עודד, אנחנו גרים בבניין בן 8 קומות ובו 2 מעליות. השכן מדירת הגן מסרב לשחם דמי ועד מלאים בטענה שאינו משתמש במעלית. בבדיקה מדגמית בשכונה מצאנו שרוב דיירי גינות הגן משלמים מיסים מלאים (יש לציין שאנחנו יחסית מעט דיירים בבניין וההוצאות רבות). מה הדין בנושא? תודה, נמרוד
באמצעות עו"ד. בכל שאלה ניתן לפנות גן בטל'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה