שלום רב. יש לנו בעיה עם שכן שמקים גדרות בחומות המשותפות ללא ידיעתנו וללא הסכמתנו וללא היתרי בניה. אנחנו פשוט חוזרים הביתה מעבודה ומגלים גדרות בחומות המשוטפות. שיא החוצפה היה אתמול, כאשר הגענו הביתה וגילינו 4 עמודים בגובה של 3 מטר מעל החומה שגובה 1.5 מ. העמודים עוד ממוקמים בצד שלנו של הגדר וגדר חדשה בין העמודים בגובה מעל הקרקע כ4.5 מ . וזה עוד לא כל העבירות בניה שבוצעו. העבודה של ההגבעה עוד לא הסתיימה והוא מתכוון להמשיך למחרת בניגוד להסכמתנו. פשוט נכנסים בעלי מקצוע לשטח שלנו בזמן שאנחנו לא בבית ומבצעים את העבודה. מה אנחנו יכולים לעשות?
עילות תביעה. עליכם לפנות באופן מיידי להיפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתכם איזה עילות תביעות קיימות ולאילו ערכאות ניתן להגיש אותן, ולכן עליכם לפנות להפגש עם עו"ד מומחה (ולא מטעם תרבות הדיור). אם יש שאלה אחרת אשמח לענות ואפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה