שלום רב, אנו גרים בקוטג'ים טוריים ומדורגים. השכן מעלינו גבוה בכ-2 מטר. יש בינינו קיר משותף. השכן הציב את המזגנים שלו על הקיר המשותף, אולם מהצד שלנו, כ 30 ס"מ מעל רצפת הגג שלנו. דיבורים לא הועילו, האם יש עילה לתביעה על הסגת גבול (או משהו דומה), ואיזה סוג תביעה (תביעות קטנות?), האם כדאי לשלוח לו מכתב מעו"ד לפני כן? תודה רבה מראש
אין סמכות לדון בעניינים אילו. בכל שאלה ניתן לפנות גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כן אז אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה לצו שיפוטי שיורה על סילוק הרכב. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה