שלום אני מתגוררת בבניין משותף ,אחד השכנים שלנו שגר בשכירות נוהג להוציא את האשפה שלו מחוץ לדירה לחדר המדרגות ,אין הוא דואג לפנות את האשפה היא נשארת כיומיים עד שלושה .בזמן הזה האשפה מסריחה ומהווה מטרד .פעם אחת שכנה מבוגרת נתקלה באשפה ונפלה .פנינו לדייר זה מספר פעמים אך הדבר חוזר על עצמו .הוא קילל וניבל את פיו . אין אנו חברים בתרבות הדיור . מה ניתן לעשות במקרה זה .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאף הינה מחיבת ואולם דייר שחש כי נפגע יכול לעתור לבית משפט על מנת שיכריע בענין ואולי התוצאה בסוף תהיה קביעה של זמני פתיחה וסגירה. לגבי השאלה השניה- ייתכן שכן. אין לי תשובה וודאית. צריך לציין כי אין ...
המשך תשובה