שלום רב, אני גר בבנין עם עוד 7 דיירים אני הדייר בקומה האחרונה, הגג הוא משותף של כולם וניתן להגיע אליו דרך דלת ולא דרך סולם. יש לי 2 שאלות: 1. האם מותר להציב בגג מחסן קטן מפלסטיק? במידה והתשובה היא לא, האם מתן מפתח למחסן הנ"ל לכל דייר יאפשר חוקית הצבת מחסן כזה? מבחינת העירייה אני יודע שכל עוד המחסן לא מקובע זה לא מהווה בעיה. 2. היריעות של הגג כבר עשו את שלהם וחייב להחליפם מה עושים עם דיירים סרבנים שלא מוכנים להשתתף בהוצאות אלו? איך מוצאים בינתיים לפועל תיקון לגג? תודה מראש על עזרתכם הנפלאה.....
מורכבות וניתן להרחיב גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עליך לפנות בדחיפות להפגש עם עו"ד. הפרטים שכתבת בפנייתך לרבות הטלפון והמייל אינם פעילים או הגיעו בצורה קטועה ...
המשך תשובה