שלום, אני גרה קומה רביעית ואחרונה, השכנה ממולי, טורקת את דלת הבית בכוונה בחוזקה, משעה 6 בבוקר ועד 12 בלילה. ב6 בבוקר אני קמה בבהלה בגלל הטריקה וגם בלילהץ. השכנים פנו אליה כדי שתפסיק אך ללא אועיל. מה עלי לעשות כדי לגרום לה להפסיק? האם היא עוברת על חוק ? רעש יוצא דופן תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אחד של דירה או בשוכר של דירה הזמין אותו לביתו. אם נאסרת כניסה או שמים לה תנאים, זה לא חוקי ולכן אתם צריכים להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה. בכל שאלה ניתן להתקשר טלפונית ...
המשך תשובה