שלום רב, אירעה סתימת ביוב בנקודת החיבור של צינור המנקז את האמבטיה שלי בלבד לצנרת הביוב הכללית. הזמנתי שרברב פרטי. כשפתח את הסתימה התברר שהסתימה נובעת משורשי עצים הגדלים בסמוך, ושייכים לכלל הבנין. האם עלות הטיפול חלה עלי בלבד, או שהיא עלות של ועד הבית?
ברכוש המשותף תוכלי לכאורה לבקש מהועד שיישא בעלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מכתב התראה שבו בין היתר יוזהר השכן לבל יעז לשנות את המצב הקיים. אם אתם רואים שהוא ממש מתחיל בעבודות כלשהן של שיפוץ, עליכם לפנות במיידית להיפגש עם עו"ד כדי לעתור לצו מניעה בהול ודחוף. אל תסכימו לשום דב...
המשך תשובה