שלום רב, אירעה סתימת ביוב בנקודת החיבור של צינור המנקז את האמבטיה שלי בלבד לצנרת הביוב הכללית. הזמנתי שרברב פרטי. כשפתח את הסתימה התברר שהסתימה נובעת משורשי עצים הגדלים בסמוך, ושייכים לכלל הבנין. האם עלות הטיפול חלה עלי בלבד, או שהיא עלות של ועד הבית?
ברכוש המשותף תוכלי לכאורה לבקש מהועד שיישא בעלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה