שלום, אנחנו גרים בבניין בעל 2 קומות, כל קומה זאת דירה אחת הדיירת מהקומה הראשונה שיפצה את ביתה במשך חודשיים. את כל האשפה של השיפוצים היא זרקה בחצר של הכניסה לבניין דרשנו ממנה מספר פעמים לנקות אך היא בשלה לא מוכנה לנקות. בעקבות כך יש חרקים ועכברים... פנינו לעירייה הם באו ודרשו מכולנו לנקות הזבל לא שלנו.... למה שאנחנו נפנה הם רשמו אם החצר לא תנוקה תוך שבוע ישלחו דוח לכל דיירי הבניין מה ניתן לעשות?? תודה
שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל הרכוש המשותף בבניין ככה שהוא תקין, מתפקד ולא מסכן דיירים ואורחים. מטפים, גלאי עשן הם עניינים של חיים ומוות וגם בנזילות אין להקל ראש. תפקיד הועד הוא לזמן אסיפת דיירים ואם צריך אז להעלות להצבעה הגדלת...
המשך תשובה