אנחנו גרים בבית דו קומתי בעל 4 דירות, אחד השכנים משפץ כבר חצי שנה וחלק מהשיפוץ הוא חשף את צינור המים דבר שגורם לזה שיש רק מים חמים שזורמים מהברז בנוסף יש רעשי בנייה גם לאורך שעות המנוחה, לבקשתנו להסדיר את הדברים הוא ענה שאנו צריכים לשלם על עניין הצינור, אשמח לדעת מה ניתן לעשות.
מסרב הרי שניתן להגיש תביעה נגדו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
השכנה מחוייבת לשאת בעלויות ואין עליך להשתתף. אם מקור הרטיבות או חלקו הוא ברכוש המשותף של הבניין, למשל גג משותף, הרי שהאחריות לתקן ולפצות בגין הנזקים שלך היא על וועד הבית. אציע כי תפני להפגש עם עו"ד כד...
המשך תשובה